Kedves Végzős Diákok! Köszönöm azoknak a diákoknak, akik a kérésnek megfelelően szatyorba vagy dobozba, nevüket beleírva hozták vissza a könyvtári könyv-és a tankönyvtartozásukat! Többen azonban nem vagy nem figyelmesen olvastátok el a felhívást, melyben benne volt, hogy a lista nem tartalmazza a 12. évfolyamos tankönyveket. Ezeket mindenki ingyen kapta, ezértOlvass tovább

Szeptemberben még reméltük, hogy az idei tanévet úgy fejezhetjük be, mint a korábbiakat. Ősszel a szalagavató is nagyon szűk körben zajlott osztályonként alig néhány tanár és nevelő részvételével. Tartottunk kisebb-nagyobb kényszerszünetektől, arra azonban senki sem számított, hogy fél éven át digitálisan készülnek fel végzőseink az érettségi megmérettetésére. Az elmúlt időszakbanOlvass tovább

A rajz, az alkotás az elmúlt hónapok aggodalmai és bezártásga idején talán még hangsúlyosabbá vált mint a jelenléti oktatásban. A fiataloknak segített kifejezni a bennük lévő szorongást, félemet, veszteséget és természetesen az álmokat is, különösen, hogy az  impresszionizmus és az expresszionizmus témájával foglalkoztak heteken át.Olvass tovább

A vallásoktatás sokkal több mint bibliai történetek tanulása, hiszen az órákon helyet kapnak a beszélgetések során a társadalmai felelősségvállalás témái, az önismeret és az érzelmi intelligencia fejlesztése, keresztyén erőforrásaink megismerése múltunkon és jelenünkön keresztül. Ezekről az elmúlt hónapokban különösen sok szó esett, hiszen mindenkit megpróbáltak fizikailag és lelkileg a járványhelyzetOlvass tovább

Dr. Molnárné Ötvös Tünde rajz, hittan és médiaismeret tanárunk személyes hangvétű cikke a művészeti oktatás és művészetpedagógia múltjáról, jelenéről és jövőjéről a Magyar Református Nevelés című folyóiratban jelent meg, amely a Református Pedagógiai Intézet honlapján online formában is elérhető. (http://refpedi.hu/megjelent-az-mrn-20211-sz%C3%A1ma-a-m%C5%B1v%C3%A9szet-pedag%C3%B3gi%C3%A1ja-a-pedag%C3%B3gia-m%C5%B1v%C3%A9szete)Olvass tovább